Prøv 30 dage gratis

Integration mellem webshop og regnskabsprogram

Kom i gang på under 10 minutter

Månedlig
Årlig Spar 16%

Basic

149 kr. om måneden

Faktureres månedligt
  • Op til 50 ordrer pr. mdr.
  • Synkronisering hvert 60. minut
  • Produktoprettelse i regnskab
  • Mail-support
  • Mulighed for 1 shop
  • Prøv 30 dage gratis

Standard

349 kr. om måneden

Faktureres månedligt
  • Op til 500 ordrer pr. mdr.
  • Synkronisering hvert 30. minut
  • Produktoprettelse i regnskab
  • Mail-support
  • Mulighed for 2 shops
  • Registrering af betaling
  • Lagerstyring
  • Leverandørbestillinger
  • Prøv 30 dage gratis

Premium

699 kr. om måneden

Faktureres månedligt
  • Op til 3.000 ordrer pr. mdr.
  • Synkronisering hvert 30. minut
  • Produktoprettelse i regnskab
  • Mail-support
  • Mulighed for 5 shops
  • Registrering af betaling
  • Lagerstyring
  • Leverandørbestillinger
  • Modtagelse af varer
  • Telesupport
  • Gratis hjælp til opsætning

Har du andre behov end det Pairy Standard kan tilbyde? Vi skræddersyer også løsninger specielt til dit behov.
Læs mere om Pairy Enterprise

Sammenlign planer

Basic

149 kr. om måneden

Standard

349 kr. om måneden

Premium

699 kr. om måneden

Nøglefunktioner
Antal ordrer
Op til 50 ordrer pr. måned Op til 500 ordrer pr. måned Op til 3000 ordrer pr. måned
Mulighed for flere shops
Op til 1 Op til 2 Op til 5
Pris pr. ekstra bruger
49 kr. / mdr. Inkluderet Inkluderet
Synkronisering: Ordrer
Hvert 60. minut Hvert 30. minut Hvert 30. minut
Mulighed for produktsynkronisering
- Op til 5.000 produkter Op til 10.000 produkter
Synkronisering: Produkter
- Hver 2. time Hver 2. time
Synkronisering: Lager
- Hvert 10. minut Hvert 10. minut
Mulighed for opsætning
1.200 kr. 1.200 kr. Inkluderet
Support: Mail
Support: Telefon
- -
Prøv gratis
Produktoprettelse i regnskabsprogram
Mulighed for registrering af betaling
-
Shopify POS - Understøttelse
-
Lagerstyring
Inkluderet
-
Leverandørbestillinger
-
Modtagelse af varer
-

Selvom du måtte nå grænsen for antal ordrer i en given pakke, stopper overførslerne ikke, men du vil blive kontaktet af os med henblik på dialog omkring opgradering til en større pakke.

Vi har et stort ønske om at din forretning vækstes, og vi skalerer meget gerne med dig!

Vi ser dette som en “fair-use grænse”.

Selvom du måtte nå grænsen for antal produkter i en given pakke, stopper overførslerne ikke, men du vil blive kontaktet af os med henblik på dialog omkring opgradering til en større pakke.

Vi har et stort ønske om at din forretning vækstes, og vi skalerer meget gerne med dig!

Vi ser dette som en “fair-use grænse”.

Har du flere webshops?

Med Pairy er det muligt at koble flere webshops til det samme regnskabsprogram. Dette sikrer en enkelt adgang til alle dine data via dit Pairy-dashboard, selvom de enkelte webshops ikke nødvendigvis har noget med hinanden at gøre.

Kontakt supporten via dit Pairy-dashboard for at høre mere.

De fleste regnskabsprogrammer kræver et produkt på hver enkelt ordrelinje.

Pairy vil automatisk forsøge at fremsøge eventuelt eksisterende produkter ud fra varenummer i dit regnskabsprogram.

Finder Pairy ikke et eksisterende varenummer, oprettes produktet i dit regnskabsprogram.

Produkter oprettes således løbende i dit regnskabsprogram efterhånden som de sælges.

Pairy giver dig mulighed for at oprette produkter ét sted, og lade systemet tage sig af oprettelsen i dit regnskabsprogram eller webshop.

Vi anbefaler at du foretager oprettelse af produktet i din webshop og lader Pairy oprette produktet automatisk i dit regnskabsprogram, men i tilfælde kan det give mening at foretage oprettelsen “den anden vej”.

Kontakt os evt. for at høre mere om hvad der kunne give bedst mening i netop din opsætning.

I Pairy tror vi på din succes. Det vigtigste for os er derfor at du har en løsning, der passer til dine ønsker og behov.

Vi tilbyder derfor muligheden for at prøve Pairy kvit og frit i 30 dage.

Med vores premium plan har du mulighed for at trække på vores kompetente medarbejdere, ved at vi ringer dig op på ønsket nummer.

Telefon-support er tilgængelig mellem kl. 10:00 – 16:00

Opretter du fakturaer i dit regnskabsprogram? Ønsker du at lagerbevægelser følger oprettelsen af disse fakturaer?

Med vores simple lagerstyring, er det muligt at lade Pairy overtage manuelle processer i forbindelse med vedligeholdelse af dine lagerdata.

Nogle af de mest relevante data er:

– Kostpris
– Disponibelt antal på lager
– Lagerværdi og saldo pr. dato

Ved at anvende Pairy som lagerstyrende, sørger Pairy for at indlæse fakturaer fra dit regnskabsprogram og ordrer fra din webshop. Lagerbevægelser på produkter følger linjerne på fakturaer og ordrer.
Når du har status eller generelt måtte have rettelser til lageret, retter du blot data i dit Pairy-dashboard, og så sørger Pairy for at ajourføre lagertal i din webshop.

Lagerstyring – Leverandørbestillinger

Med denne funktion har du muligheden for at oprette nye leverandørkontakter og vedligeholde de eksisterende oplysninger. Endvidere får du samtidig et klart overblik over alle dine leverandører, deres kontakt oplysninger, og hvilke varer de leverer.

Send detaljerede bestillinger direkte til dine leverandører i PDF-format. Har du internationale leverandører? Så bare rolig. PDF’erne for bestillingerne kan oprettes på både dansk og engelsk.

Ved bestilling sørger systemet for at de “bestilte” varer afspejler den kommende lagerbeholdning, så du nemt kan forudsige dine lagerbehov.

Anvender du Shopify POS?

Salg via POS er typisk ikke som regulære salg via din webshop, da det handler om at give kunden en hurtig og smertefri oplevelse i butikken uden for meget “støj”. Der er oftest ingen kundeinformationer, hvilket i de fleste regnskabsprogrammer er nødvendigt for at danne en salgsfaktura.

I Pairy anbefaler vi brugen af en statisk debitor til bogføring af POS-ordrer. Dette sikrer gnidningsløs overførsel.

Kontakt Pairy-supporten via dit Pairy-dashboard for at aktivere dette.

Hjælp
Resultater
Kontakt os

    Dit navn (valgfrit)

    Din E-mail

    Din besked

    Vedhæft fil

    Tak for din henvendelse.
    Beskeden er nu sendt.
    Vi vil vende tilbage hurtigst muligt