Pomp De Lux – Integration mellem Business Central og Shopify
Pomp De Lux er et anerkendt og populært dansk børnetøjsmærke, og har en loyal kundebase blandt børnefamilier. Gennem den seneste tid har virksomheden gennemgået en større relancering, og i forbindelse med dette havde Pomp De Lux behov for en solid integrationsløsning, der kunne understøtte deres stigende vækst på det europæiske marked, samtidig med at det kunne minimere de administrative opgaver.
Overordnede funktioner i integrationen
- Håndtering af op til 5000 ordrer pr. måned
- Synkronisering af salgsordrer fra Shopify til Business Central hvert 15. minut
- Synkronisering af kreditnotaer fra Shopify til Business Central hvert 15. minut
- Opdatering af ordre- og fakturadata i realtid
Udfordring
Pomp de Lux ønskede ikke længere at håndtere deres ordrer og bogføring manuelt, da det hurtigt blev en hindring for deres vækst. De havde derfor brug for en automatiseret løsning, der kunne håndtere flere ordrer uden at påvirke deres effektivitet eller skabe risiko for fejl. Med en voksende kundebase og flere markeder i Europa, var det samtidig vigtigt for Pomp de Lux at have en løsning, der kunne skalere med deres forretning og samtidig sikre præcise og opdaterede regnskabsdata.
Løsning
Vi hjalp derfor Pomp de Lux med at skræddersy en integration mellem Shopify og Business Central, der overordnet automatiserer synkroniseringer af salgsordrer og kreditnotaer. Ordrer og fakturaer overføres automatisk, og kreditnotaer oprettes ved refunderinger. Løsningen er med til at gøre det endnu lettere at håndtere ordrer effektivt og præcist.
Skalerbarhed og fremtidssikring
En af de vigtigste fordele ved løsningen er dens skalerbarhed. Pomp de Lux har store ambitioner om at udvide deres tilstedeværelse på flere europæiske markeder, og den automatiserede integration mellem Shopify og Business Central er designet til at følge med denne vækst. Løsningen kan håndtere op til 5.000 ordrer pr. måned, hvilket betyder, at systemet kan tilpasses og udvides i takt med virksomhedens behov. Den fleksible og skalerbare infrastruktur sikrer, at Pomp de Lux kan håndtere en øget mængde data og ordrer uden at gå på kompromis med effektivitet og nøjagtighed.
Effektivisering
Før brugte Pomp de Lux lang tid på manuel håndtering af ordrer og kreditnotaer. Men med vores automatiserede løsning synkroniseres salgsordrer og kreditnotaer nu automatisk hvert 15. minut. Det betyder, at det nu er muligt for Pomp de Lux at generere og bogføre fakturaer uden manuel indtastning. Det sparer dem tid, minimerer fejl og sikrer, at deres regnskab altid er opdateret og korrekt.
Opdatering af data i realtid
Med opdateringer i realtid af ordre- og fakturadata kan Pomp de Lux løbende følge deres økonomi uden at skulle vente på diverse rapporter. Alle ordredetaljer, fakturaer og refusioner bliver opdateret samtidig, hvilket er med til at give et klart billede af virksomhedens økonomi og gør det samtidig nemt at træffe beslutninger baseret på de nyeste data.
Ønsker du hjælp til at optimere dine processer?
Ligesom Pomp de Lux kan du også opnå gode fordele ved at skræddersy en specifik løsning til dig, der kan automatisere jeres systemer. Det kan f.eks hjælpe jer med at spare tid, reducere fejl og gøre din processer endnu mere effektive.
Kontakt os i dag, og hør, hvordan vi kan hjælpe dig med at optimere dine systemer og skabe en sammenhængende og effektiv løsning, der kan understøtte din virksomheds vækst.
Vil du gerne høre mere om Pairy Enterprise og hvad vores integration kan?
Skal vi tage et uforpligtende møde vedrørende dit integrationsprojekt, kontakt os på din foretrukne måde.
Mandag – Torsdag kl. 10:00-17:00
Fredag kl. 10:00-15:30
Jyllingevej 52A
2720 Vanløse