Filtrer
e-conomic: Overførsel af ordrer
Med vores integration til e-conomic har du overordnet fire muligheder for overførslen fra shop til e-conomic: Overførsel til Ordre Overførsel til Fakturakladde Overførsel til Faktura (arkiv) Overførsel til Faktura (arkiv) og automatisk registrering af betaling #1a – Overførsel af ordrer som Ordre Overførsel af en ordre som Ordre, vil være en oprettelse af et salgsbilag […]
Jeg har skiftet økonomisystem. Hvordan kobler jeg Pairy op til mit nye system?
Der kan være flere grunde til skift af økonomisystem. Vi blander os ikke i hvorfor, men forstår behovet! Der findes desværre ingen nem måde hvorpå koblingen til jeres nye økonomisystem kan erstattes af en anden kobling. Grundlæggende skyldes det, at vi kan have referencer til Produkter, Ordrer, Kladder, Fakturaer, Debitorer etc. i jeres nuværende økonomisystem. […]
Kan jeg eksportere data?
I Pairy er det muligt at eksportere produktdata i Excel eller CSV-format. Data eksporteres pr. ønsket dato, hvorfor det er muligt at udlæse fx. lagerværdi pr. ønsket dato og lignende. Pairy understøtter ikke eksport af ordre- eller kundedata.
Hvordan kan jeg kontakte jer og hvad er jeres svartider?
Vi tilbyder desværre hverken telefon- eller chat-support. Vi tilbyder på nuværende tidspunkt kun support via vores forespørgselssystem som fungerer via e-mail. Vi har valgt ikke at tilbyde telefon- eller chat-support, da Pairy er et teknisk produkt, der oftest kræver involvering af specialister for besvarelse af din spørgsmål. Du vil typisk modtage svar på din henvendelse […]
Understøtter Pairy POS?
I Pairy understøtter vi automatisk bogføring af ordrer modtaget via POS. Oftest mangler disse ordrer informationer, som er nødvendige for koblingen til dit regnskabsprogram. Den vigtigste information er uden tvivl identifikation af debitoren, salget vedrører. For at supportere bogføring af salg foretaget via POS, kræves en statisk debitor. Du kan enten oprettes denne debitor selv, […]
Ordrer overføres ikke til mit regnskabsprogram
Indstillinger: Kriterie for overførsel af ordrer I forbindelse med opsætningen af din integration, har du formentlig taget stilling til hvilken status en ordre skal have, for at den sendes til dit regnskabsprogram. Hvis en ordre har en status, der ikke er inkluderet i indstillingen for hvornår ordren skal overføres, overføres den naturligvis ikke. Du kan […]
Har du spørgsmål?
Kan du ikke finde svaret på dit spørgsmål? Kontakt os på support@pairy.dk og få svar.