Priser

Flere og flere webshops bliver hvert år startet af håbefulde iværksættere, der glæder sig til at starte deres nye fantastiske shop. Fælles for alle nybagte shopejere er dog, at de hurtigt finder ud af, hvor meget tid der i det daglige kommer til at gå med det administrative arbejde når ordrene begynder at tikke ind. Ordren kommer ind på webshoppen og skal så håndteres i ét system, afsluttes i et andet og måske skal der så lige logges ind i et tredje for at kunne gøre ordren klar til afsendelse inden den så er ud af døren. Så er det over i økonomisystemet og færdiggøre ordren til sidst. Alt for meget tid bruges af webshopejere på det administrative i stedet for at skaffe flere salg. Pairy er skabt for at løse den problemstilling.   Efter i mange år at have beskæftiget os med digital markedsføring, opbygning af webshops og den daglige dialog med webshopejerne var tiden inde til at gøre noget. Med Pairy ønsker vi at skabe et system, som er så fleksibelt og intelligent, at du kan spare en masse tid og bruge den tid på noget der giver mere mening for dig og din forretning.

 

Parringen mellem din shop og dit økonomisystem

Uanset om du bruger e-conomic, Dinero eller Billys Billing er der god chance for, at du som webshopejer bruger mere tid i det system end du burde. Derfor er det heller ikke dit job at skulle indstille alle integrationens små indsitllinger. Det er vores job og for dig skal det bare virke. Derfor tager vi dig i hånden fra første kontaktpunkt til integrationen er oppe og køre. Vores integrationer kan som standard rigtig mange ting og hvis du har et behov der går udover det der er standard kan vi også hjælpe dig mod beregning. I sidste ende er det vigtigste for dig om investeringen sparer dig mere i sidste ende end du bruger på at få skræddersyet ekstra funktioner til integrationen.   Vores integration understøtter allerede en lang række systemer (se hele listen her) så du kan komme igang med at spare tid og penge med det samme. Hvis ikke dine systemer er på listen kan du dog altid kontakte os på info@pairy.dk for at høre, hvordan vi kan strikke en løsning sammen til netop dig.

 

Undgå dyre fejl

Det tager ofte rigtig lang tid at rydde op i manuelle fejl som laves i dit økonomisystem. Det er tid, som du ikke kan bruge på at skaffe nye kunder og pleje dine eksisterende. Den slags manuelt arbejde skal automatiseres så hurtigt som muligt, og det er derfor Pairy er blevet til.

 

Se din omsætning dag for dag

En funktion, som mange webshopejere mangler i deres webshopsystem er muligheden for at se, hvilke dage man sælger mest. Funktionen er tilgængelig i nogle systemer, i nogle er den slet ikke og i de sidste er den meget bøvlet at finde frem til. I Pairy er det første du ser en oversigt over, hvem der er dine topkunder, hvilke produkter der sælger mest samt hvilken dag du sælger mest. Med tiden kommer en lang række andre efterspurgte funktioner, som vi ved webshopejere i dag mangler. Har du en specifik funktion eller ting du mangler som webshopejer i dag? Så skriv på info@pairy.dk og del den med os, så kan det være den bliver integreret i systemet. Vi glæder os til at udvide Pairy med nye systemer og smarte funktioner, der kan spare dig mere tid i hverdagen.   Med venlig hilsen Hele Pairy-teamet