Søg i vores arkiv
Populære søgninger
Hvad skal du have hjælp til?
Kan jeg have flere webshops på én Pairy-konto?
Ja, det er muligt at have flere butikker tilknyttet den samme Pairy-konto. Du vil i oversigten kunne vælge at se statistik og data fra alle butikker – eller filtrere på de enkelte butikker. Abonnementer er knyttet til webshoppen. Hvis du derfor har 3 webshops koblet til ...
Hvordan kan jeg kontakte jer og hvad er jeres svartider?
Vi tilbyder desværre hverken telefon- eller chat-support. Vi tilbyder på nuværende tidspunkt kun support via vores forespørgselssystem som fungerer via e-mail. Vi har valgt ikke at tilbyde telefon- eller chat-support, da Pairy er et teknisk produkt, der oftest kræver in...
Kan jeg eksportere data?
I Pairy er det muligt at eksportere produktdata i Excel eller CSV-format. Data eksporteres pr. ønsket dato, hvorfor det er muligt at udlæse fx. lagerværdi pr. ønsket dato og lignende. Pairy understøtter ikke eksport af ordre- eller kundedata.
Jeg har skiftet økonomisystem. Hvordan kobler jeg Pairy op til mit nye system?
Der kan være flere grunde til skift af økonomisystem. Vi blander os ikke i hvorfor, men forstår behovet! Der findes desværre ingen nem måde hvorpå koblingen til jeres nye økonomisystem kan erstattes af en anden kobling. Grundlæggende skyldes det, at vi kan have refer...
Fejl: “Difference på ordretotal ved overførsel: x.xx”
Denne fejl skyldes oftest måden hvorpå dit regnskabssystem udregner moms i forhold til webshoppen. Dit regnskabssystem beregner ofte moms på linje-niveau, mens nogle webshops beregner moms på subtotal-niveau (f.eks. Shopify) Du sælger følgende: 5 stk. til 999,99...
Fejl: “Der mangler SKU på et produkt…”
NB! Selvom produkter tildeles SKU-numre, betyder det sædvanligvis ikke at eksisterende ordrelinjer bliver opdateret med dette SKU. Dette er ikke noget Pairy kan løse på en god måde. Eneste alternativ til at få disse ordrer overført, er ved at anvende “wil...
Understøtter i Mamut CRM?
Desværre, på nuværende tidspunkt understøtter vi ikke Mamut CRM. Vi udvikler dog kontinuerligt på Pairy og vurderer løbende mulighederne for nye integrationer.
SKU-numre?
SKU'er (Stock Keeping Unit) er den nøgle, som et produkt bliver kendt på. Det er derfor vigtigt at bruge det korrekt, hvis du har produktsynkronisering i Pairy.
Skal jeg have Dinero Pro for at bruge Pairy?
For at Pairy kan snakke sammen med din konto i Dinero, kræver det at du har Dinero Pro. Er du i tvivl om hvordan du får Dinero Pro bedes du tage kontakt til Dineros support som helt sikkert kan hjælpe dig.
Kan Pairy bruges til status?
Ja, Pairy kan bruges til sammentælling til status i kr. Det kræver blot at alle varerne har en kostpris i systemet.
Support kategorier
Kom godt i gang
Vi har samlet et par guides, så du let kan komme igang med at bruge systemet