Bestil

Support

support-icon

Email

Har du problemer med din løsning eller har du spørgsmål?

Kontakt os på mail og vi vender tilbage snarest.

Send mail
support-icon

Ring

Er der ild i det hele?

Ring til os og få hurtig hjælp.

31 23 77 67

Find svar på dit spørgsmål

  • Hvad sker der når jeg har bestilt min integration?

    Når du har lagt din bestilling modtager du en mail med de ting vi skal vide for at sætte din løsning op. Så snart du har svaret på spørgsmålene kan du læne dig tilbage og vente mens vi sørger for at sætte integrationen op og gøre den klar til dig. Når din løsning er klar bliver du ringet op for at koordinere tidspunktet, hvor integrationen sættes live.

  • Hvilke felter kan overføres fra min shop?

    Det er meget forskelligt afhængigt af, hvilket shop- og økonomisystem du bruger. Du kan altid kontakte os og få at vide, hvilke felter vi har mulighed for at overføre mellem dine systemer. Det er altid muligt for os at skræddersy en integration til dine behov mod betaling hvis de går udover, hvad der er standard. Kontakt os for at få mere info herom.

  • Kan jeg selv ændre indstillingerne til min integration?

    Ja det er muligt via dit tilsendte login at ændre indstillingerne til din integration i Pairy. Det plejer dog ikke at være nødvendigt, da vi i første omgang sætter integrationen op præcis som du har ønsket.

  • Hvad er bindingen på en integration?

    Der er ingen binding og du kan altid opsige din integration indenfor løbende måned så den stopper den 1. i næste måned. Hvis du opsiger din integration vil du efterfølgende ikke have adgang til dit panel.

  • Kan jeg have flere shops under samme løsning?

    Det er muligt hvis du har flere shops at have flere integrationer samlet under det samme login. I sådan et tilfælde skal du dog betale abonnement pr. shop.