Fejl: “Der mangler SKU på et produkt…”
NB! Selvom produkter tildeles SKU-numre, betyder det sædvanligvis ikke at eksisterende ordrelinjer bliver opdateret med dette SKU. Dette er ikke noget Pairy kan løse på en god måde. Eneste alternativ til at få disse ordrer overført, er ved at anvende “wildcard-sku” som nævnt nedenfor.
Hvad skyldes fejlen?
Denne fejl skyldes, at én eller flere ordrelinjer indeholder et produkt, som ikke er tildelt et SKU/varenummer i shoppen.
Du bør som udgangspunkt berige alle produkter med et SKU-nummer. Er du i tvivl om hvorfor, så læs eventuelt mere i vores artikel om emnet her: SKU-numre?
Jeg har indtastet SKU/varenummer på mine produkter. Hvad nu?
Når du har indtastet SKU/varenummer på alle dine produkter, bør du ikke se denne fejl igen.
Bemærk at selvom du måtte have indtastet SKU/varenummer på dine produkter, vil de fleste shop-systemer ikke opdatere dette på eksisterende ordrer og ordrelinjer. Dette er ikke noget Pairy kan løse på en god måde. Eneste alternativ til at få disse ordrer overført, er ved at anvende “wildcard-sku” som nævnt nedenfor..
“Wildcard-sku”
Teoretisk set kan vi sætte et såkaldt wildcard-sku op. Løsningen vil, hvis der mangler SKU på ordrelinjer, anvende dette wildcard-sku på de enkelte linjer. Du kan læse mere om løsningen her: https://pairy.dk/support/wildcard-sku
NB! Denne løsning vil betyde, at lagertal, avancer mv. ikke vil stemme.
Hvis du fortsat oplever problemer, så kontakt os venligst på support@pairy.dk