Bestil

Vilkår & betingelser

Firmaoplysninger

Pairy ApS
Dronning Olgas Vej 41
2000 Frederiksberg
CVR: 35414398
Telefon: 31237767
Mail: [email protected]

Generelt

Disse generelle forretningsbetingelser gælder for alle salg af Pairy ApS ydelser, herunder men ikke begrænset til udvikling og implementering af it-løsninger, IT-ydelser i forbindelse med service og support, vedligeholdelse af software og it-løsninger, konsulentydelser samt licensering af software, medmindre de udtrykkeligt er fraveget eller modificeret skriftligt, og det med sikkerhed kan fastslås, at det har været hensigten at fravige nærværende betingelser.

Der differentieres i disse betingelser mellem standard integrationer, som er integrationer der leveres ud af boksen fra Pairys integrationsbibliotek og skræddersyede integrationer, der udvikles efter kundens behov. En opdateret liste over standardintegrationers indhold kan altid findes på https://pairy.dk/funktioner/.

Betaling

Pairy ApS fremsender faktura for oprettelse så snart ordren er oprettet. Når integrationen er klarmeldt fra Pairys side fremsendes faktura for de første 3 måneder. Der faktureres for 3 måneder ad gangen og reguleringer ift. den aktuelle pakke vil fremgå på næste faktura. Alle beløb er i danske kroner og er eksklusiv 25% moms.

Pairy ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Leveringstiden kan variere afhængig af om der ønskes en skræddersyet integration eller ej. Er der tale om en standardintegration vil leveringstiden typisk være 1-3 arbejdsdage. Ved skræddersyede integrationer modtager kunden en estimeret leveringsdato. Leveringstiden kan være længere i sommerperioden samt i slutningen af december. Leveringstiden kan variere, hvis der opstår problemer ifb. med integrationen.

Efter bestilling vil du blive kontaktet af en Pairy-medarbejder, der vil anmode om logins til dine systemer, samt få afklaret de konkrete behov for integrationen. Herefter gives en estimeret leveringsdato for integrationen. Pairy bestræber sig på altid at informere kunden om forsinket levering samt årsagen til denne. Som kunde kan du altid tage kontakt til vores support på [email protected] og få oplyst status på din levering.

Fortrydelse og reklamation

Der gives ikke fortrydelsesret på digitale tjenesteydelser, hvorfor dit køb ikke kan refunderes.

Du har på digitale tjenesteydelser ikke 2 års reklamationsret. I stedet kan du få udbedret eventuelle mangler ved ydelsen, der kan pålægges ydelsens beskaffenhed. Såfremt manglen er opstået efter levering eller er grundet egne forhold eller eksterne forhold, som Pairy ikke har foråsaget kan der ikke påråbes sig udbedring af mangler. Mangler kan kun påråbes ved køb af skræddersyede integrationer og ikke standardintegrationer.

Medmindre andet er særskilt aftalt, skal Kunden straks efter at have modtaget en ydelse fra Leverandøren foretage kontrol af, om ydelsen er kontraktmæssig. Konstaterer Kunden mangler, skal Kunden straks skriftligt reklamere over for Leverandøren med angivelse af de mangler, der gøres gældende. Reklameres der ikke rettidigt, bortfalder retten til at gøre mangler gældende. Kunden kan alene gøre mangelskrav, uanset art, gældende i indtil en måned efter leveringstidspunktet for en ydelse.

Ejendomsforhold

Alle integrationer og ydelser leveret ejes udelukkende af Pairy. Kunden lejer sig ved betaling til en ikke eksklusiv brugsret af produktet og vil aldrig få adgang til kildekode mv. i forbindelse med køb.

Erstatning

Stk. 1.

Leverandøren er, uanset på hvilket grundlag et krav rejses og uanset graden af uagtsomhed, ikke ansvarlig for følgeskader og indirekte tab, herunder men ikke begrænset til driftstab, avancetab, tab af data eller omkostninger til reetablering heraf.

Stk. 2.

Leverandøren er ikke ansvarlig for Kundens tab som følge af, at tredjemand, fx en hacker, får adgang til Kundens data eller en del heraf, medmindre tredjemands adgang er et resultat af Leverandørens groft uagtsomme eller forsættelig handling eller undladelse.

Stk. 3.

Kunden kan ikke under nogen omstændigheder kræve erstatning og/eller forholdsmæssigt afslag af Leverandøren, der samlet overstiger (i) 50 % af den samlede faktiske betaling foretaget af Kunden for den ydelse, hvorpå kravet baseres, eller (ii) i tilfælde af løbende ydelser 50 % den faktiske betaling foretaget af Kunden indenfor det sidste (løbende) år for den ydelse, hvorpå kravet baseres. Dette maksimum gælder aftale for aftale (idet betalinger i henhold til en anden aftale ikke medregnes) som et samlet akkumuleret maksimum for samtlige forhold, der i aftalens løbetid måtte berettige Kunden til erstatning og/eller forholdsmæssigt afslag. Uanset graden af uagtsomhed og uanset om der foreligger brud på eventuelle garantier fra Leverandørens side.

Force majeure

Stk. 1.

Leverandøren er ikke ansvarlig overfor Kunden i tilfælde af force majeure, og parternes forpligtelser i henhold til Aftalen suspenderes indtil force majeurebegivenheden er ophørt, idet parterne frit kan annullere aftalen helt eller delvist, hvis force majeure-begivenheden ikke er ophørt 60 Arbejdsdage efter, at en part har påberåbt sig den. Ved force majeure forstås forhold, der ligger udenfor parternes kontrol, og som parterne ikke ved aftalens indgåelse burde have taget i betragtning, herunder men ikke begrænset til krig, oprør og uroligheder, terroraktioner, naturkatastrofer, ulovlige arbejdsnedlæggelser og lockouts, vareknaphed, længerevarende nedbrud af offentlige datanet eller elforsyningen, import og eksportrestriktioner og edb-vira.

Stk. 2.

Force majeure kan højst gøres gældende i det antal dage som force majeurebegivenheden varer.