Jeg mangler produkter i mit Pairy-dashboard
Der kan være flere grunde til at produkter mangler i dit Pairy-dashboard. Nedenfor giver vi nogle af de mest almindelige grunde.
Produkter mangler varenummer/SKU
Varenummer/SKU er produktets unikke nøgle. Hvis et produkt ikke har et varenummer, vil det ikke blive oprettet i Pairy som et reelt produkt.
Vær opmærksom på at ordrelinjer med produkter, som ikke har et varenummer, fortsat vil blive håndteret via “wildcard-løsning”, som nævnt her: Wildcard-SKU: Hvad er det?
Produktsynkronisering er ikke aktiv
Som standard er produktsynkronisering til/fra dit regnskabsprogram eller webshop ikke aktiveret.
Produkter oprettes i takt med at de er indeholdt på ordrelinjer, som indlæses i Pairy.
Ønsker du selvstændig produktsynkronisering, kontakt da venligst Pairy-supporten.
Ved aktivering af upload af produkter til regnskabsprogrammet, afhænger muligheder af typen af dit regnskabsprogram:
- e-conomic: Oprettelse af nye produkter. Opdatering af eksisterende produkter må aktiveres særskilt.
- Dinero: Oprettelse af nye produkter. Opdatering af eksisterende produkter er ikke muligt.
- Billy: Oprettelse af nye produkter. Opdatering af eksisterende produkter er ikke muligt.