Jeg mangler produkter i mit Pairy-dashboard

Der kan være flere grunde til at produkter mangler i dit Pairy-dashboard. Nedenfor giver vi nogle af de mest almindelige grunde.

Produkter mangler varenummer/SKU

Varenummer/SKU er produktets unikke nøgle. Hvis et produkt ikke har et varenummer, vil det ikke blive oprettet i Pairy som et reelt produkt.

Vær opmærksom på at ordrelinjer med produkter, som ikke har et varenummer, fortsat vil blive håndteret via “wildcard-løsning”, som nævnt her: Wildcard-SKU: Hvad er det?

 

Produktsynkronisering er ikke aktiv

Som standard er produktsynkronisering til/fra dit regnskabsprogram eller webshop ikke aktiveret.
Produkter oprettes i takt med at de er indeholdt på ordrelinjer, som indlæses i Pairy.

Ønsker du selvstændig produktsynkronisering, kontakt da venligst Pairy-supporten.

Ved aktivering af upload af produkter til regnskabsprogrammet, afhænger muligheder af typen af dit regnskabsprogram:

  • e-conomic: Oprettelse af nye produkter. Opdatering af eksisterende produkter må aktiveres særskilt.
  • Dinero: Oprettelse af nye produkter. Opdatering af eksisterende produkter er ikke muligt.
  • Billy: Oprettelse af nye produkter. Opdatering af eksisterende produkter er ikke muligt.
Hjælp
Resultater
Kontakt os

    Dit navn (valgfrit)

    Din E-mail

    Din besked

    Vedhæft fil

    Tak for din henvendelse.
    Beskeden er nu sendt.
    Vi vil vende tilbage hurtigst muligt