Priser
Navision integration med andre systemer

Navision integration med andre systemer

Få en skræddersyet integration mellem din webshop og dit Microsoft Dynamics Navision ERP-system. Læs mere om, hvilke shops vi understøtter og bestil her. Forneden kan du se, hvordan typiske scenarier i en Navision-integration ser ud. Alt kan dog tilpasses dine forretningsgange. Nederst på siden kan du se, hvilke shopsystemer vi typisk integrerer til. Selvom dit system ikke er på listen kan vi dog højst sandsynligt godt lave integrationen til det alligevel. Kontakt os på info@pairy.dk for at høre mere om mulighederne.

Skræddersyet

Kontakt os for at høre mere om integrationen. Vi skræddersyer også løsninger specielt til dit behov.

Muligheder

Skræddersyet integration

Med Pairy kan du få skræddersyet integrationen til Navision. Med vores store integrationserfaring kan vi holde omkostningerne ved integrationen nede ved at basere den på Pairy-platformen. Vi er derfor særdeles konkurrencedygtige på integrationer mellem Microsoft Dynamics Navision og din webshop. Se nedenfor, hvilke webshops vi kan integrere din Navision med. Er din shop ikke på listen kan vi højest sandsynligt klare integrationen alligevel, men leveringstiden vil være en smule længere. Skriv til os på info@pairy.dk for at høre mere.

Lagerstyring

Ofte er der behov for, at Navision sender lagerdata til webshoppen. Hvis dette ønskes kan vi i Pairy have et separat flow til netop lagerdata så disse synkroniseres oftere end anden data på integrationen. På den måde er lageret på webshoppen up-to-date.

Produktsynkronisering

Normalt vil produkter skulle synkroniseres fra Navision til webshop. Dette sikrer, at I kun skal vedligeholde produktdata ét sted. Produktbilleder kan også i langt de fleste tilfælde også synkroniseres til webshoppen.

Ordresynkronisering

Integrationen mellem Navision og din webshop vil typisk være bygget sådan op, at ordredata skal synkroniseres fra webshoppen til Navision, hvor den færdigbehandles. Når ordren er færdigbehandlet i Navision og afsendt kan Pairy afslutte ordren i webshoppen og trække pengene for ordren.

Gavekort

I Pairy har vi udviklet en standard til håndtering af gavekort. Denne sikrer, at gavekort brugt i webshoppen figurerer korrekt på ordren når den overføres til Navision.

Kundespecifikke priser

Hvis du sælger B2B har dine kunder muligvis individuelle priser i Navision. Disse kan Pairy sørge for at synkronisere så disse også afspejles når kunden køber på webshoppen. Findes dine kunder ikke på webshoppen i forvejen kan vi også oprette dem og udsende login til webshoppen til dem.

Udvid løbende

Pairy er bygget så fleksibelt, at vi løbende kan udvide din integration når der opstår nye behov i din organisation. Du får en tidssvarende løsning, som vi kan bygge videre på i fællesskab mange år frem.

Kan integreres med: