Cases

Nedenfor kan du se en række af de tilpassede integrationer, vi har lavet, og læse mere om dem.

Alle
  • Alle
  • ERP
  • Logistik
  • POS
  • Alle
  • ERP
  • Logistik
  • POS

Baum und Pferdgarten – Shopify, Kontainer og Business Central integration

Baum und Pferdgarten er et dansk modebrand, der sælger tøj til kvinder, og i deres designidentitet beskriver de sig selv som tidløs, eksklusiv og uventet. Selvom de er et internationalt brand, er det vigtigt for dem at bevare deres danske rødder. Som en del af deres internationale vækst ønskede Baum und Pferdgarten at forbedre deres webshops, men også at få deres systemer til at arbejde bedre sammen. De ønskede en mere automatiseret løsning, hvor processer som opdatering af produktdata, lagerstyring og ordrebehandling kunne køre automatisk på tværs af deres forskellige webshops og markeder.
Se case
Risika integration med andre systemer

Risika – Skræddersyet SaaS-platform til risiko- og kreditvurderinger

Risika er en virksomhed, der specialiserer sig i risikovurderinger og kreditvurderinger af virksomheder. Deres datadrevne platform hjælper virksomheder med at identificere betalende og ikke-betalende kunder og levere indsigt i ideelle kundetyper, der hjælper virksomheder med at undgå risici og forbedre deres præstationer. Med et stadigt voksende behov for nøjagtige og effektive vurderingsprocesser stod Risika over for udfordringen at forbedre deres datahåndtering og integration med andre systemer.   
Se case

Roskilde Festival – reservationsflowsystem ovenpå Shopify

Roskilde Festival er nok mest kendt for deres mangfoldige og upcoming musikprogram, der strækker sig over en 9 dages festival. Roskilde Festival sælger udover festival-billetter også special campingområder og festival produkter og merchandise. Derfor havde de brug for at kunne give deres kunder en mere strømlinet og problemfri købsoplevelse, da de i en begrænset periode åbnede op for salget af dette.
Se case

Asetek – integration mellem flere regnskaber og webshops

Asetek er en virksomhed, der sælger gaming hardware til medrivende spilleoplevelser. De ønskede at kunne integrere deres regnskaber fra Navision med flere af deres Webshops fra WooCommerce. Vi skræddersyede dermed en integration der kunne automatisere og synkronisere ordre- og lagerdata automatisk. Læs nedenfor, hvordan vi løste opgaven, og hvilke andre overordnede funktioner der findes i integrationen.
Se case

Moshi Moshi Mind – Integration med Navision Trimit og flere Shopify butikker

Moshi Moshi Mind har flere Shopify butikker og bruger Navision Trimit som deres regnskabsprogram. De havde en forhåbning om at kunne parre de to, så de kunne opnå en bedre automatisering af deres ordrebehandling og styring af deres lager. Derfor lavede vi en integration til dem, som kan netop dét.
Se case

Mos Mosh – Integration med 3 Shopify shops og Navision

Mos Mosh er en virksomhed, der har en stærk tilstedeværelse online, hvorfor det er afgørende for dem at have en effektiv og tidsbesparende metode til at håndtere deres ordrer og lagerbeholdning. Derfor havde de et ønske om, at kunne forene deres 3 Shopify butikker med deres Navision regnskabsprogram, således at de taler sammen. Med Pairy Enterprise kunne vi imødekomme deres behov, og lave en integration der passede til deres ønsker og behov.
Se case

Nationalmuseet – Effektiv billetsalgs-system med realtime integration mellem NAV og Shopify

Nationalmuseet ønskede en løsning, hvor de kunne integrere deres billetsystem mellem to systemer; Navision og Shopify. Derfor skræddersyede vi med Pairy Enterprise en real-time proxy API integration mellem de to ovennævnte systemer, således at Nationalmuseet kunne opnå en effektiv og automatiseret løsning for deres billetsalg.
Se case

Highsoft – Effektiv håndtering af kunde- og produktdata med WooCommerce og Tripletex integration

Highsoft anvender WooCommerce som deres webshop og Tripletex som deres regnskabsprogram. De havde et ønske om at kunne synkronisere kunder og produkter mellem disse to systemer. Vi skræddersyede gennem Pairy Enterprise derfor en integration mellem de to systemer, så de kunne opnå en glat og effektiv økonomistyring.
Se case

Pure Kids – Integration mellem Shopify og Business Central

Pure Kids er en dansk virksomhed der sælger børnetøj. De sælger mange af deres produkter online, og ønskede dermed en integration mellem Shopify og Business Central. Det gjorde de for at opnå en mere automatiseret og effekt hverdag. Læs her hvordan vi med Pairy Enterprise løste problemstillingen for Pure Kids, og hvilke overordnede funktioner integrationen indeholder.
Se case

Modström – 2 vejs integration mellem Shopify og Navision

Modström havde brug for en løsning, der forbandt deres nye Shopify webshops med deres Navision ERP-system. Integrationen skulle håndtere 2-vejs synkronisering og binde de to shops sammen med Navision. Med vores Enterprise-platform havde vi et godt udgangspunkt og kunne tilpasse integrationen til Modströms behov.
Se case
Bahne butik med skilt

Bahne – Omnichannel gavekorts løsning

Bahne havde brug for en løsning, der gjorde det muligt for deres gavekortskunder at købe og bruge gavekort på tværs af deres fysiske forretninger og deres webshop. Med udgangspunkt i det behov udviklede vi en skræddersyet integration, der står for at styre hele gavekortsflowet på tværs af systemer.
Se case

Vola

Vola har placeret deres webshop på DanDomain-platform og ville gerne have denne bundet sammen med deres Microsoft Dynamics AX-løsning.
Se case

Markberg

Markberg er måske bedst kendt for deres eksklusive tasker, som er utrolig populære. De sælger en hel del online og i den forbindelse ønskede de en smartere kobling mellem deres Navision og webshop.
Se case

PanzerGlass

PanzerGlass har lanceret deres webshop på Shopify platformen og udvider løbende med nye webshops og lande. I den forbindelse benyttes vores Pairy Enterprise løsning til at binde det hele sammen med deres Navision.
Se case

Simply Cooking

Simply Cooking driver en lang række kantiner, som hver har deres eget salgssystem. De ønskede at salg fra kantinerne automatisk blev samlet og synkroniseret til e-conomic.
Se case

Mill Mortar

Mill Mortar har en webshop og bruger e-conomic som regnskabsprogram. På webshoppen sælger de både til B2B og B2C.
Se case

RIIS Retail

RIIS Retail administrerer en række webshops og bruger Microsoft Dynamics AX til styring af deres organisation. I den forbindelse ønskede de en tæt integration mellem de to platforme.
Se case

Baum und Pferdgarten – Shopify, Kontainer og Business Central integration

Baum und Pferdgarten er et dansk modebrand, der sælger tøj til kvinder, og i deres designidentitet beskriver de sig selv som tidløs, eksklusiv og uventet. Selvom de er et internationalt brand, er det vigtigt for dem at bevare deres danske rødder. Som en del af deres internationale vækst ønskede Baum und Pferdgarten at forbedre deres webshops, men også at få deres systemer til at arbejde bedre sammen. De ønskede en mere automatiseret løsning, hvor processer som opdatering af produktdata, lagerstyring og ordrebehandling kunne køre automatisk på tværs af deres forskellige webshops og markeder.
Se case
Risika integration med andre systemer

Risika – Skræddersyet SaaS-platform til risiko- og kreditvurderinger

Risika er en virksomhed, der specialiserer sig i risikovurderinger og kreditvurderinger af virksomheder. Deres datadrevne platform hjælper virksomheder med at identificere betalende og ikke-betalende kunder og levere indsigt i ideelle kundetyper, der hjælper virksomheder med at undgå risici og forbedre deres præstationer. Med et stadigt voksende behov for nøjagtige og effektive vurderingsprocesser stod Risika over for udfordringen at forbedre deres datahåndtering og integration med andre systemer.   
Se case

Asetek – integration mellem flere regnskaber og webshops

Asetek er en virksomhed, der sælger gaming hardware til medrivende spilleoplevelser. De ønskede at kunne integrere deres regnskaber fra Navision med flere af deres Webshops fra WooCommerce. Vi skræddersyede dermed en integration der kunne automatisere og synkronisere ordre- og lagerdata automatisk. Læs nedenfor, hvordan vi løste opgaven, og hvilke andre overordnede funktioner der findes i integrationen.
Se case

Moshi Moshi Mind – Integration med Navision Trimit og flere Shopify butikker

Moshi Moshi Mind har flere Shopify butikker og bruger Navision Trimit som deres regnskabsprogram. De havde en forhåbning om at kunne parre de to, så de kunne opnå en bedre automatisering af deres ordrebehandling og styring af deres lager. Derfor lavede vi en integration til dem, som kan netop dét.
Se case

Mos Mosh – Integration med 3 Shopify shops og Navision

Mos Mosh er en virksomhed, der har en stærk tilstedeværelse online, hvorfor det er afgørende for dem at have en effektiv og tidsbesparende metode til at håndtere deres ordrer og lagerbeholdning. Derfor havde de et ønske om, at kunne forene deres 3 Shopify butikker med deres Navision regnskabsprogram, således at de taler sammen. Med Pairy Enterprise kunne vi imødekomme deres behov, og lave en integration der passede til deres ønsker og behov.
Se case

Nationalmuseet – Effektiv billetsalgs-system med realtime integration mellem NAV og Shopify

Nationalmuseet ønskede en løsning, hvor de kunne integrere deres billetsystem mellem to systemer; Navision og Shopify. Derfor skræddersyede vi med Pairy Enterprise en real-time proxy API integration mellem de to ovennævnte systemer, således at Nationalmuseet kunne opnå en effektiv og automatiseret løsning for deres billetsalg.
Se case

Highsoft – Effektiv håndtering af kunde- og produktdata med WooCommerce og Tripletex integration

Highsoft anvender WooCommerce som deres webshop og Tripletex som deres regnskabsprogram. De havde et ønske om at kunne synkronisere kunder og produkter mellem disse to systemer. Vi skræddersyede gennem Pairy Enterprise derfor en integration mellem de to systemer, så de kunne opnå en glat og effektiv økonomistyring.
Se case

Pure Kids – Integration mellem Shopify og Business Central

Pure Kids er en dansk virksomhed der sælger børnetøj. De sælger mange af deres produkter online, og ønskede dermed en integration mellem Shopify og Business Central. Det gjorde de for at opnå en mere automatiseret og effekt hverdag. Læs her hvordan vi med Pairy Enterprise løste problemstillingen for Pure Kids, og hvilke overordnede funktioner integrationen indeholder.
Se case

Modström – 2 vejs integration mellem Shopify og Navision

Modström havde brug for en løsning, der forbandt deres nye Shopify webshops med deres Navision ERP-system. Integrationen skulle håndtere 2-vejs synkronisering og binde de to shops sammen med Navision. Med vores Enterprise-platform havde vi et godt udgangspunkt og kunne tilpasse integrationen til Modströms behov.
Se case
Bahne butik med skilt

Bahne – Omnichannel gavekorts løsning

Bahne havde brug for en løsning, der gjorde det muligt for deres gavekortskunder at købe og bruge gavekort på tværs af deres fysiske forretninger og deres webshop. Med udgangspunkt i det behov udviklede vi en skræddersyet integration, der står for at styre hele gavekortsflowet på tværs af systemer.
Se case

Simply Cooking

Simply Cooking driver en lang række kantiner, som hver har deres eget salgssystem. De ønskede at salg fra kantinerne automatisk blev samlet og synkroniseret til e-conomic.
Se case

Moshi Moshi Mind – Integration med Navision Trimit og flere Shopify butikker

Moshi Moshi Mind har flere Shopify butikker og bruger Navision Trimit som deres regnskabsprogram. De havde en forhåbning om at kunne parre de to, så de kunne opnå en bedre automatisering af deres ordrebehandling og styring af deres lager. Derfor lavede vi en integration til dem, som kan netop dét.
Se case

Mos Mosh – Integration med 3 Shopify shops og Navision

Mos Mosh er en virksomhed, der har en stærk tilstedeværelse online, hvorfor det er afgørende for dem at have en effektiv og tidsbesparende metode til at håndtere deres ordrer og lagerbeholdning. Derfor havde de et ønske om, at kunne forene deres 3 Shopify butikker med deres Navision regnskabsprogram, således at de taler sammen. Med Pairy Enterprise kunne vi imødekomme deres behov, og lave en integration der passede til deres ønsker og behov.
Se case

Nationalmuseet – Effektiv billetsalgs-system med realtime integration mellem NAV og Shopify

Nationalmuseet ønskede en løsning, hvor de kunne integrere deres billetsystem mellem to systemer; Navision og Shopify. Derfor skræddersyede vi med Pairy Enterprise en real-time proxy API integration mellem de to ovennævnte systemer, således at Nationalmuseet kunne opnå en effektiv og automatiseret løsning for deres billetsalg.
Se case

Highsoft – Effektiv håndtering af kunde- og produktdata med WooCommerce og Tripletex integration

Highsoft anvender WooCommerce som deres webshop og Tripletex som deres regnskabsprogram. De havde et ønske om at kunne synkronisere kunder og produkter mellem disse to systemer. Vi skræddersyede gennem Pairy Enterprise derfor en integration mellem de to systemer, så de kunne opnå en glat og effektiv økonomistyring.
Se case

Pure Kids – Integration mellem Shopify og Business Central

Pure Kids er en dansk virksomhed der sælger børnetøj. De sælger mange af deres produkter online, og ønskede dermed en integration mellem Shopify og Business Central. Det gjorde de for at opnå en mere automatiseret og effekt hverdag. Læs her hvordan vi med Pairy Enterprise løste problemstillingen for Pure Kids, og hvilke overordnede funktioner integrationen indeholder.
Se case

Modström – 2 vejs integration mellem Shopify og Navision

Modström havde brug for en løsning, der forbandt deres nye Shopify webshops med deres Navision ERP-system. Integrationen skulle håndtere 2-vejs synkronisering og binde de to shops sammen med Navision. Med vores Enterprise-platform havde vi et godt udgangspunkt og kunne tilpasse integrationen til Modströms behov.
Se case

RIIS Retail

RIIS Retail administrerer en række webshops og bruger Microsoft Dynamics AX til styring af deres organisation. I den forbindelse ønskede de en tæt integration mellem de to platforme.
Se case

Mill Mortar

Mill Mortar har en webshop og bruger e-conomic som regnskabsprogram. På webshoppen sælger de både til B2B og B2C.
Se case
Hjælp
Resultater
Kontakt os

    Dit navn (valgfrit)


    Din E-mail


    Din besked

    Vedhæft fil

    Tak for din henvendelse.
    Beskeden er nu sendt.
    Vi vil vende tilbage hurtigst muligt