Integrationer
Med Pairy Enterprise kan du få en skræddersyet løsning som lige præsis passer til dine behov.
Se listen over de systemer vi integrere med herunder.

Med vores integration til Billy får du automatisk bogføring af produkter, ordrer og kunder fra din webshop til dit Billy så du sparer tid på administration og kedeligt tastearbejde. Billy-integrationen åbner også for lagerstyring af dine produkter. Det er endda muligt at koble flere salgskanaler på din webshop såsom Google Shopping og Facebook direkte i Pairy. Du kan læse mere om Billy her.
Få skræddersyet en integration til dit C5-system og spar dyrebar tid i hverdagen. C5 kan kobles sammen med en lang række webshops og spare dig tid i hverdagen. Længere nede kan du se, hvilke muligheder du har for at få skræddersyet en integration. Til højre kan du kontakte os og få prisen på, hvad en integration mellem C5 og din webshop vil koste.

Dinero-integrationen åbner op for et hav af muligheder. Du kan automatisk få bogført ordrer fra din shop i Dinero. Synkroniser produkter og kunder mellem din shop og Dinero. Få lagerstyret dine produkter. Mulighederne er mange. Se nedenfor nogle af de ting der kan lade sig gøre. Bestil din Dinero-integration i dag og slip for tid på manuelt tastearbejde. Læs mere om Dinero her.

E-conomic er et all-around økonomisystem, som især er godt for dig med en webshop. Med vores integration kan du automatisk få bogført dine ordrer, kunder og produkter til fra webshoppen til e-conomic i det interval, som du selv ønsker. Spar tiden du i dag bruger på al det manuelle tastearbejde. Lad vores integration tage sig af det kedelige og fokuser på at udvide din forretning. Læs mere om e-conomic her.

Ønsker du en integration mellem din webshop og Fiken? Så er Pairys integration til Fiken noget for dig. Med vores integration kan du få bogført ordrer fra din webshop til Fiken og synkronisere lageret fra Fiken til din webshop. Bemærk at du skal tilføje API modulet i Fiken for at integrationen virker.

Bruger du Microsoft Dynamics 365 Business Central og har behov for en integration med din webshop eller et andet system? I så fald kan vi hjælpe dig med at skræddersy en integration, som vil hjælpe dig med at spare tid i dagligdagen. Vi har stor erfaring med udvikling af integrationer til Dynamics-systemerne herunder Business Central. Har du en eksisterende integration til Navision og skal opgradere til Business Central 365? Så vil vi også kunne hjælpe dig med rådgivning og sørge for, at vi udvikler flowet op mod Business Central, som du har det i dag.
Få en skræddersyet integration mellem din webshop og dit Microsoft Dynamics Navision ERP-system. Læs mere om, hvilke shops vi understøtter og bestil her. Forneden kan du se, hvordan typiske scenarier i en Navision-integration ser ud. Alt kan dog tilpasses dine forretningsgange. Nederst på siden kan du se, hvilke shopsystemer vi typisk integrerer til. Selvom dit system ikke er på listen kan vi dog højst sandsynligt godt lave integrationen til det alligevel. Kontakt os på [email protected] for at høre mere om mulighederne.

Få skræddersyet en integration mellem dit SAP ERP-system og din webshop. Med Pairy er det muligt at få tilpasset integrationen til dine behov. Bestem selv hvilken data, som skal synkroniseres mellem din webshop og dit SAP-system. Integrationsprisen starter fra 2.000,- og varierer alt efter, hvilke krav du har til integrationens funktioner. Skriv til os på [email protected] med dine behov, så kan vi estimere din oprettelsespris.
Kom igang med integrationen til din ScanNet Webshop og spar dyrebar tid i din hverdag som webshopejer. Med vores integrationer kan du bl.a. få overført kunder, ordrer og produkter mellem din shop og dit regnskabsprogram. Du kan også få vist dine produkter på salgskanaler som Facebook, Google Shopping og Trendsales og øge dit salg. Tryk bestil til højre og kom igang med at spare tid allerede i dag.
Med vores integration til SmartWeb kan du spare tid og penge i hverdagen. Vores integration til dit regnskabsprogram gør det muligt at synkronisere produkter, kunder og ordrer mellem de to systemer. Slut med manuelt arbejde ifb. med bogføring eller at bruge penge på unødvendige bogholdertimer. Brug i stedet tiden på at sælge mere i din butik.
Slip for manuel bogføring og tastearbejde i Tripletex med Pairy-integrationen. Pairy gør det muligt for dig at få synkroniseret ordrer, kunder og produkter fra din webshop til Tripletex. Ordrerne overføres automatisk når de får den status, som du selv vælger. Det har aldrig været lettere at slippe for manuelt tastearbejde. Få tid til at vækste din forretning fremfor at bruge tid på bogføring.
Wannafind-webshop er til dig der gerne vil igang med at drive webshop let og elegant. Wannafind-shop er et brugervenligt shopsystem, som gør det let for dig som shopejer at drive din webshop. Med vores Pairy-integration kan det endda blive endnu lettere at behandle ordrer og sælge produkter. Med vores integration til dit regnskabsprogram får du automatisk synkroniseret ordrer, produkter og kunder mellem de to systemer. Slut med manuel bogføring.
Ønsker du at få integreret din Wannafind-shop med et system, som ikke er på listen? Så kontakt os og hør, om det kan lade sig gøre alligevel. I vores Enterprise-løsning tilbyder vi at skræddersy integrationen til netop dit behov. Læs mere om Pairy Enterprise her.
Med Pairy får du automatisk bogføring fra din WooCommerce-shop til dit regnskabsprogram. Vi overfører automatisk dine ordrer til en faktura i dit økonomisystem så du hele tiden har det fulde overblik. Du kan selv bestemme, hvilken status en ordre skal have før den overføres. Vi kan også automatisk holde dit lagertal opdateret således, at du ikke sælger noget, som du ikke har på lager.
Læs mere om mulighederne med vores integration nedenfor.