Trimit Business Central / Navision-integration til webshop

Trimit Business Central / Navision-integration til webshop

Hvis du bruger Trimit Business Central eller Navision, som dit ERP-system og ønsker at binde det sammen med din webshop er du landet det rigtige sted. Hos Pairy har vi gennem de seneste mange år integreret Trimit løsninger med bl.a. Shopify og WooCommerce. Ved at benytte vores løsning er du sikret en integrationsplatform, der er gennemtestet, skalerbar og hurtig at komme i gang med.

Skræddersyet

Kontakt os for at høre mere om integrationen. Vi skræddersyer også løsninger specielt til dit behov.

Typiske flows

Nedenfor kan du se de typiske flows / kørsler, som er involveret i en Trimit og webshop integration. Vi finder sammen med jer den løsning, der giver bedst mening for jer.

Ordrer (Webshop -> Trimit)

Når ordren er lagt i webshoppen overføres den til Trimit Business Central / Navision, som en åben ordre. Herefter behandles den i Trimit. Når ordren er færdigbehandlet i Trimit sørger integrationen for at give webshoppen besked. Vi ser også setups, hvor ordrer behandles direkte i webshoppen. I disse tilfælde vil ordren typisk blive overført til Trimit når den er færdigbehandlet i webshoppen.

Faktura (Trimit > Webshop)

Hvis du behandler og sender ordrerne fra Trimit vil denne kørsel give mening for dig. Her vil integrationen overføre ordren til Trimit så snart den er placeret i webshoppen. Når du har færdigbehandlet ordren i Trimit vil integrationen sørge for at lukke ordren i webshoppen og hæve pengene (I B2C-setups).

Produkter (Trimit -> Webshop)

Produkter overføres fra Trimit til webshoppen i et fast interval. Der vil typisk være tale om stamdata, hvorfor produkterne placeres som kladder i webshoppen. Herefter beriges de med SEO-tekster mv.. Vi ser også setups, hvor al data ligger i Trimit. I de setups kan denne del også automatiseres. Afhængig af produktmængden kombinerer man af og til løbende produktsynkroniseringer med fulde natlige synkroniseringer. Dette sker for at undgå manglende produkter i webshoppen, hvis Trimit eksempelvis timer ud.

B2C: Kunder (Webshop -> Trimitl)

Kunder overføres fra webshoppen til Trimit sammen med ordrer. Typisk vil de placeres på en statisk debitor så der ikke oprettes debitorer hver gang der kommer en ny B2C-kunde. Disse kan differentieres pr. land/shop.

B2B: Kunder (Trimit -> Webshop)

I B2B-setups vil kunder typisk komme fra Trimit og overføres til webshoppen, hvor de får et logind og kan logge ind. Data som betalingsbetingelser mv. kan også automatiseres, hvis dette er noget I har på kunderne i Trimit.

B2B: Kundespecifikke priser

Hvis I arbejder med kundespecifikke priser i jeres B2B-setup kan disse overføres fra Trimit til webshoppen. Afhængig af prisstruktur kan der være begrænsninger i shop-platformen. Vi finder dog altid en tilfredsstillende løsning.

Overblik over vores integrationsplatform til Trimit

Fleksibel og tilpasset integration

Vores integrationsplatform er gennemtestet og videreudviklet over mange år. Platformen kan tilpasses præcis til jeres behov. Det betyder, at I får præcis de kørsler og automatiseringer mellem jeres webshop og Trimit, som I ønsker. Vi rådgiver jer i processen om, hvad vi har set i tidligere og lignende løsninger så I er sikre på, at få den mest automatiserede og tidsbesparende løsning.

Løbende rådgivning

Vi har mange års erfaring med integrationer mellem webshops og Trimit-løsninger. Den viden bringer vi med os ind i integrationsprojektet. Vi vejleder og rådgiver således gerne om, hvad der giver mening for jeres forretning på begge sider af integrationen.

Skalérbar platform

Har du i dag en integration, som i tide og utide går i stå når der er pres på? Det vil du ikke opleve med vores integrationsplatform. Vi håndterer dagligt mange tusinde ordrer på tværs af kunder. Platformen er bygget med skalérbarhed for øje. Du vil heller ikke opleve at fejl på én ordre stopper hele flowet, som ses hos andre platforme.

Fremtidige udvidelser

Med en integration på vores platform har I løbende mulighed for at udvide jeres integration med nye funktioner som behovet opstår. Dette giver jer en god fleksibilitet og gør, at integrationen løbende kan tilpasse sig jeres organisation i takt med den udvikler sig.

Netværkseffekten

Vi har i dag mange hundrede webshops på vores integrationsplatform. Det gør, at vi kan genbruge og optimere på tværs af kundebasen. Hvis en af vores andre Enterprise-kunder får udviklet en udvidelse, der kunne give mening for jer vil I kunne tilføje den billigere i jeres setup og vice versa fordi vi ikke skal genopfinde den dybe tallerken.

Både B2B og B2C

Hvad enten I sælger B2B eller B2C (eller begge dele) vil integrationen kunne håndtere dette for jer. Vi kan differentiere på de to kundetyper og synkronisere data som I ønsker den. Vi kan også starte med den ene del og senere udvide med den anden del, hvis jeres forretning ændrer sig.

Udtalelser fra Trustpilot

Heidi B

Jeg har haft brug for support og de vender altid hurtigt tilbage og er meget hjælpsomme. Meget mere end de måske behøvede.
Jeg kan kun anbefale Pairy og giver dem MAX stjerner

Camilla

Pairy fungerer super godt som integrationsprogram i min enkeltmandsvirksomhed. Kundeservice er i top og jeg er en meget tilfreds kunde efter det første år.

Jonas L

Installationen var ligetil, og de gange jeg har haft spørgsmål, eller har været i tvivl om noget, har jeg fået hurtig og venlig service fra personalet.

Typiske integrationer til Trimit

Hjælp
Resultater
Kontakt os

    Dit navn (valgfrit)


    Din E-mail


    Din besked

    Vedhæft fil

    Tak for din henvendelse.
    Beskeden er nu sendt.
    Vi vil vende tilbage hurtigst muligt