Ordresynkronisering
Når integrationen er sat op, står den for at overføre ordrer fra webshoppen til Fiken. Du kan selv indstille integrationen og bestemme, på hvilket stadie ordrer skal overføres.
Opgradering til faktura
Hvis du ønsker det kan vi automatisk opgradere dine ordrer til fakturaer når de bliver overført til Fiken.
Automatisk kundeoprettelse
Få automatisk synkroniseret kunderne fra webshoppen i dit Fiken-regnskabsprogram således, at din kundedata altid er uptodate i Fiken.
Overblik og kontrol af fejl
I vores Pairy app får du fuldt overblik over, hvilke ordrer der er bogført og hvilke der ikke er. Du får automatisk notifikationer, hvis der er noget du skal foretage dig på en ordre.
Vi tjekker alle ordrer inden de bogføres og giver dig besked, hvis der er momsfejl eller andet på en ordre.
Lagerstyring
Du har mulighed for at få lagerstyring fra Fiken til din webshop således, at lageret styres direkte fra Fiken. Dette sikrer, at dit lagertal i webshoppen er up-to-date og du ikke sælger varer, som du ikke har på lager.
Produktsynkronisering
Når en ordrer overføres fra Pairy til Fiken oprettes produkterne på ordren automatisk i regnskabsprogrammet. På den måde vil du også kunne sælge dine produkter direkte fra Fiken, hvis du ønsker dette.
Mulighed for skræddersyet løsning
Passer dine behov ikke ned i vores standardløsning? I så fald kan vi hos Pairy Enterprise udvikle en skræddersyet integration til dig med udgangspunkt i vores Pairy-platform./