Microsoft Dynamics 365 Business Central integration

Microsoft Dynamics 365 Business Central integration

Bruger du Microsoft Dynamics 365 Business Central og har behov for en integration med din webshop eller et andet system? I så fald kan vi hjælpe dig med at skræddersy en integration, som vil hjælpe dig med at spare tid i dagligdagen. Vi har stor erfaring med udvikling af integrationer til Dynamics-systemerne herunder Business Central. Har du en eksisterende integration til Navision og skal opgradere til Business Central 365? Så vil vi også kunne hjælpe dig med rådgivning og sørge for, at vi udvikler flowet op mod Business Central, som du har det i dag.

Skræddersyet

Kontakt os for at høre mere om integrationen. Vi skræddersyer også løsninger specielt til dit behov.

Light

1.500
ex moms pr. måned
Gratis opsætning
Dashboard med oversigt over integration
Fast kontaktperson
Gratis mail- og telefonsupport
Ordrer fra webshop til Business Central
Bestem selv ordrestatus
Mulighed for kundeoverførsel i BC
Mulighed for kundematch i BC
Mulighed for oprettelse af produkter i BC
Udvid integrationen
Ændrer dit behov sig i fremtiden, kan du altid få tilbud på at udvide integrationen, hvis du har ønsker der er udover vores standard.

Typiske kørsler

Nedenfor kan du se de typiske kørsler vi ser i integrationer mellem webshops og Business Central.

Ordrer (Webshop -> Business Central)

Når ordren er lagt i webshoppen overføres den til Business Central som åben ordre. Herefter behandles den i Business Central. Vi ser også at ordren behandles i webshoppen og først overføres når den er afsendt.

Faktura (Business Central -> Webshop)

Når ordren er færdigbehandlet og afsendt i Business Central sørger integrationen for at lukke ordren i webshoppen og hæve pengene.

Produkter (Business Central -> Webshop)

Produkter overføres fra Business Central til webshoppen i et fast interval. Der vil typisk være tale om stamdata, hvorfor produkterne placeres som kladder i webshoppen. Herefter beriges de med SEO-tekster mv.. Vi ser også setups, hvor al data ligger i Business Central eller et PIM. I de setups kan denne del også automatiseres.

B2C: Kunder (Webshop -> Business Central)

Kunder overføres fra webshoppen til Business Central sammen med ordrer. Typisk vil de placeres på en statisk debitor så der ikke oprettes debitorer hver gang der kommer en ny B2C-kunde. Disse kan differentieres pr. land/shop.

B2B: Kunder (Business Central -> Webshop)

I B2B-setups vil kunder typisk komme fra Business Central og overføres til webshoppen, hvor de får et logind og kan logge ind.

B2B: Kundespecifikke priser

Hvis I arbejder med kundespecifikke priser i jeres B2B-setup kan disse overføres fra Business Central til webshoppen. Afhængig af prisstruktur kan der være begrænsninger i shop-platformen. Vi finder dog altid en tilfredsstillende løsning.

Muligheder

Standardløsning

Vores standardløsning til Business Central gør det nemt at automatisere processerne mellem din webshop og din Business Central-løsning. Det koster ikke noget i etablering og kan integreres med de gængse webshopsystemer som DanDomain, Magento, WooCommerce og Shopify. Kontakt os og kom i gang med at automatisere processerne i dag.

Skræddersyet integration

Med en Business 365 integration på Pairy-platformen får du det bedste fra 2 verdener. Vi tager udgangspunkt i den kerne, som vi har brugt år på at opbygge og tilpasser den til jeres behov og forretning.

Rådgivning

Vi har stor erfaring med skræddersyede integrationer mellem ERP-systemer og webshops. Vi vil derfor kunne fortælle jer, hvordan vi tidligere har gjort og inspirere jer til, hvordan det kan gøres i jeres organisation.

Løbende synkronisering

Ud fra jeres ønsker og behov sætter vi integrationen op til at håndtere den ønskede datasynkronisering. Det kan både være kunde, produkt og ordredata, der synkroniseres mellem systemerne.

Fremtidige udvidelser

Med en integration på vores platform har I løbende mulighed for at udvide jeres integration med nye funktioner som behovet opstår. Dette giver jer en god fleksibilitet og gør, at integrationen løbende kan tilpasse sig jeres organisation i takt med den udvikler sig.

Både B2B og B2C

Hvad enten I sælger B2B eller B2C (eller begge dele) vil integrationen kunne håndtere dette for jer. Vi kan differentiere på de to kundetyper og synkronisere data som I ønsker den.

Typiske integrationer:

Hjælp
Resultater
Kontakt os

    Dit navn (valgfrit)

    Din E-mail

    Din besked

    Vedhæft fil

    Tak for din henvendelse.
    Beskeden er nu sendt.
    Vi vil vende tilbage hurtigst muligt