Dinero

Dinero

Vores Dinero integration med din webshop gør det muligt for dig at få automatisk bogføring. Du kan automatisk få bogført ordrer fra din shop i Dinero. Synkroniser produkter og kunder mellem din shop og Dinero. Få lagerstyret dine produkter. Mulighederne er mange. Se nedenfor nogle af de ting der kan lade sig gøre. Du kan prøve integrationen i 30 dage gratis uden binding.

Dinero kan integreres med følgende systemer

Vælg hvilket system du vil integrere med

Shopify integration til regnskabsprogram
WooCommerce (Wordpress)
Wix Stores
Dandomain webshop integration med regnskabsprogram
Wannafind
ScanNet Webshop
SmartWeb

Forskellige muligheder i vores integration mellem Dinero og din webshop

Nedenfor kan du se de typiske overførsler i en integration mellem Dinero og webshops

Ordrer (Webshop -> Dinero)

Når en ordre er færdigbehandlet i webshoppen vil den typisk være klar til at blive overført og bogført i Dinero. Du kan selv vælge, hvilke ordrestatus ordren skal have i webshoppen inden den skal overføres. Du kan også selv bestemme om ordren skal bogføres som kladde eller færdig faktura og om der skal registreres betaling på den.

Kunder (Webshop -> Dinero)

Når en ordre overføres fra webshoppen til Dinero vil vi typisk oprette kunden også, Hvis du sælger til mange forskellige kunder (eksempelvis B2C) og ikke vil have de skal oprettes som enkelte kunder i Dinero kan du også få dem bogført på en statisk debitor.

Produkter (Webshop -> Dinero)

Når vi overfører ordrer fra webshoppen til Dinero bliver varer på ordren også synkroniseret. Hvis produktet ikke findes i forvejen bliver det oprettet i Dinero ved overførsel.

Lagerstyring til Dinero

Med vores integration til Dinero kan vi tilbyde 2-vejs lagerstyring på Dinero. Produkterne matches i Dinero og webshoppen på baggrund af varenummer. I Pairy vil du kunne indtaste vareantal på de enkelte produkter. Når du sælger noget i webshoppen vil lagertallet blive nedskrevet i Pairy. Hvis du sælger direkte på faktura fra Dinero vil lagertallet blive nedskrevet i Pairy og efterfølgende i webshoppen.

Skalerbar integration mellem din webshop og dit Dinero-regnskab

Automatisk bogføring

Vi bogfører automatisk dine ordrer fra webshoppen i dit Dinero regnskabsprogram. Alt du skal gøre er at vælge, hvilken status ordren skal have i webshoppen før den bogføres så klarer Pairy resten. Du slipper for manuelt tastearbejde, og kan bruge tiden på noget mere fornuftigt.

2-vejs lagerstyring

Træt af manuel lagerstyring? Pairy sørger for at koble dine produkter i Dinero sammen med webshoppen. På den måde vil lagertallet nedskrives hvis du eksempelvis sælger via Dinero.

Lagerstyring til Dinero

Hvis du kun bruger Dinero (uden webshop) er det stadig muligt at have lagerstyring. Du kan oprette produkterne i Dinero og styre lageret i Pairy. Lageret vil automatisk blive opdateret når du sælger et produkt på en faktura i Dinero. Du får samtidig overblik over din lagerværdi.

Registrering af betaling

Du kan bede Pairy om også at registrere betalingerne på dine ordrer fra webshoppen. Slut med manuelt at gennemgå ordrerne og registrere betalinger.

Faktura eller kladde

Du kan selv bestemme, om ordren skal lægges ind i Dinero som kladde eller godkendt faktura.

Styr på dine fakturaer

Vi opretter hver ordre som sin egen faktura i Dinero. På den måde vil du altid have styr på dine fakturaer i Dinero og overholde lovgivningen om, at hver ordre skal bogføres for sig.

Prøv gratis i 30 dage

Du kan prøve vores Pairy-integration gratis i 30 dage. Hvis du ikke ønsker at benytte Pairy i løbet af de første 30 dage kan du opsige uden at det koster dig noget.

Få overført ordrer tilbage i tid

Hvis du skal have bogført ordrerne fra din webshop tilbage i tid op til dags dato kan det også lade sig gøre med Pairy. Du vil i så fald skulle betale et beløb tilbage i tid som hvis du havde været kunde i den tid.

Virker med de gængse webshopsystemer

Vores Dinero-integration virker med de fleste webshop-systemer, herunder DanDomain, Shopify og WooCommerce.

Udtalelser fra Trustpilot

Heidi B

Jeg har haft brug for support og de vender altid hurtigt tilbage og er meget hjælpsomme. Meget mere end de måske behøvede.
Jeg kan kun anbefale Pairy og giver dem MAX stjerner

Camilla

Pairy fungerer super godt som integrationsprogram i min enkeltmandsvirksomhed. Kundeservice er i top og jeg er en meget tilfreds kunde efter det første år.

Jonas L

Installationen var ligetil, og de gange jeg har haft spørgsmål, eller har været i tvivl om noget, har jeg fået hurtig og venlig service fra personalet.

Kan integreres med:

Hjælp
Resultater
Kontakt os

    Dit navn (valgfrit)


    Din E-mail


    Din besked

    Vedhæft fil

    Tak for din henvendelse.
    Beskeden er nu sendt.
    Vi vil vende tilbage hurtigst muligt