Jeg mangler ordrer i mit Pairy-dashboard
Der kan være flere grunde til at ordrer mangler i dit Pairy-dashboard. Nedenfor har vi listet nogle af de mest almindelige grunde.
Ordrer med købsdato før tidspunkt for oprettelse af Pairy-konto
Pairy indlæser løbende ordrer fra din webshop og eventuelt regnskabsprogram. Bemærk dog at ordrer, der ligger før tidspunkt for din oprettelse af Pairy-konto, ikke indlæses.
Ønsker du ordrer, der ligger før tidspunkt for oprettelse af Pairy-konto, kan du læse mere om dette her: Hvordan indlæser og overfører jeg ordrer fra tidligere?
Fejl i forbindelse til webshop
Manglende indlæsning af ordrer fra webshoppen kan skyldes en fejlet forbindelse til din webshop. Det kan f.eks. være hvis der ved en fejl er ændret i Pairys API-adgang.
Du kan altid se status for forbindelsen til din webshop ved at gå til Indstillinger → Integrationer.
Kører integrationen til din webshop ikke, bedes du verificere oplysningerne, der er nødvendige for Pairy for at oprette forbindelse. Dette gøres ved at vælge “Redigér” ud for den integration, der ikke kører.
Konto deaktiveret
Din konto kan være blevet deaktiveret automatisk. Det kan f.eks. ske som følge af fejl ved forsøg på automatisk træk af penge på det oplyste kreditkort grundet manglende beløbsdækning, udløbet kort, afvisning fra banken eller noget helt andet.
Skyldes deaktivering af kontoen et udløbet kreditkort, bedes du opdatere kreditkortet under:
Indstillinger → Abonnement → “Opdatér betalingsoplysninger”
Når du har opdateret dit kreditkort, indlæses automatisk ordrer for de seneste 7 dage. Har din konto være deaktiveret mere end 7 dage, bedes du kontakte Pairy-supporten.
Shopify: POS-ordrer
Anvender du Shopify? Så kan du finde mulige årsager her: Shopify: Ordrer indlæses ikke i Pairy