Understøtter Pairy POS?

Når et salg foretages via POS (Point of sale), indhentes oftest ikke oplysninger omkring kunden. Det er for tidskrævende i købsøjeblikket.
Heldigvis findes der i Pairy en nem løsning for dette.

I Pairy understøtter vi automatisk bogføring af ordrer modtaget via POS. Oftest mangler disse ordrer informationer, som er nødvendige for koblingen til dit regnskabsprogram. Den vigtigste information er uden tvivl identifikation af debitoren, salget vedrører.

For at supportere bogføring af salg foretaget via POS, kræves en statisk debitor. Du kan enten oprettes denne debitor selv, eller lade Pairy stå for det.
Hvis du vælger at lade Pairy stå for det, vil debitoren blive oprettet med e-mail adressen “pos@pairy.dk”. Ønsker du en selvvalgt debitor, bedes du oplyse e-mail adressen for denne, som angivet i dit regnskabsprogram.

Pairy understøtter bogføring af ordre foretaget via POS for følgende systemer:

  • Shopify
  • WooCommerce
  • Smartweb / Dandomain / Wannafind / Scannet / Hostedshop

Bemærk at funktionen kræver vores Standard- eller Premium pakke, og således ikke er tilgængelig i vores Basic-pakke.
Funktionen kræver aktivering af vores support. Dette gøres ved at skrive til support@pairy.dk

 

Hjælp
Resultater
Kontakt os

    Dit navn (valgfrit)


    Din E-mail


    Din besked

    Vedhæft fil

    Tak for din henvendelse.
    Beskeden er nu sendt.
    Vi vil vende tilbage hurtigst muligt